16 Temmuz 2015 Perşembe

Mutlu Bayramlar .. :)

İçimdeki o eski bayram heyecanları biteli çok olmuştu .. Çocukluğumda annem gece yatarken bayramliklarimizi başucumuza koyduğunda heyecandan uyuyamaz bütün gece uyanıp uyanıp kıyafetlere bakar,bir an önce sabah olsun diye sabırsızlanırdım .. İşte ben bugün yine öyle heyecanlı ve öyle sabırsızım .. Bu bayramın oğulcuğumun ilk bayramı olacak olması bende yine aynı heyecanların yeşermesine vesile oldu .. Hep diyorum ya o benim çocuğum değil , çocukluğum .. Onunla yeniden büyüyorum .. Ve bu bayram oğlum için bir ilk olduğundan unutulmaz olsun diye eskiden benim yaşadığım gibi heyecanlı olsun diye eskilerden bir şeyler hazırladım ona ve diğer çocuklara .. Eski olan herşeyin daha tat verdiği günümüzde oğlumda eskilerin tatlarını yaşasın ve güzel geleneklerle büyüsün diye ona bayram mendilleri hazırladım .. İşte böyle biz ailece bayrama hazırız .. Rabbim sağlıkla sıhhatle huzurla daha nice bayramlar görmeyi nasip etsin , herkesin bayramı mübarek olsun .. Mutlu bayramlar ..



1 yorum:

  1. Merhabalar blog keşif etkinliğinden geliyorum. Blogunuzu takibe aldım bende beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Güzel bir söz,güzel bir ağaç gibidir ki;onun kökü sabit,dalı ise göktedir..Rabbimin izniyle her zaman meyvesini verir ..