9 Mart 2015 Pazartesi

Ölümsüzler ..

Klip izlemeyi hiçbir zaman sevmedim .. Lise de okurken , genç bir birey olmanın büyüsüne kapılıpta , başımda kavak yelleri eserken de en büyük keyfim geceleri radyo dinlemekti .. Bilinenin tersine geceleri hareketli , gündüzleri arabesk takılan bir ergendim .. Muzo diye bir radyo programcısı vardı ilk zamanlar ona takıldım , bir ara ondan sıkılıpta frekansı değiştirdiğim de ise matrax ile tanıştım .. Hiç aralıksız dört , beş sene dinledim bu programı da .. Bir zaman sonra ise yavaş yavaş terk ettim bu alışkanlığımı ..
Ne de olsa istediğim anda istediğim şarkıyı dinleme imkanım mevcuttu artık gelişen teknoloji sayesinde ..
Şimdi düşünüyorum da sıcacık yatağın içinde , düğmesine bastığımda tepesindeki o kırmızı ışığı yanan , ışığı yandığı zaman da ses kalitesi oldukça düşen o radyodan , ne şarkılar dinlemişim .. Hatta gülerek ne biçim şarkılar dinliyormuşum beee bile dedim kendime ..
Arada radyo dinlemek güzel oluyor hala .. Geçmiş falan ..



Şimdilerde kaybolmuş , çocukluğumun ünlü şarkıcılarına bile rastlayabiliyorum şansım varsa .. Bu arada radyoyu açıp baktım da matrax ve Zeki Kayahan hiç değişmemiş hala .. Baya istikrarlı .. Ve o yıllar da en sevdiğim parçalardan biri .. Tamirci çırağı .. Galiba eskimeyen her şey güzel , tıpkı bu parça gibi ..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel bir söz,güzel bir ağaç gibidir ki;onun kökü sabit,dalı ise göktedir..Rabbimin izniyle her zaman meyvesini verir ..