2 Mart 2015 Pazartesi

Bahar .. Gel Artık .. :(

Bazen öyle zamanlar oluyor ki,bırakın başkalarını anlamayı kendimi anlamaktan bile çok uzaklaşıyorum.Bugün de öyle günlerden biri ..
İnsan kendi kendini mutsuz etmek için sebepler üretir mi hiç ..? Ben üretiyorum valla..mutsuz etmek için uğraşıp duruyorum kendi kendimle .. Psikoloji de bir adı var mı bu benim yaptığımın bilmiyorum.. 
Düşünmekten beynimi yitireceğim hissine kapılıyorum bazen .. Niye böyleyim,nerden esiyor da geliyor bilmiyorum ..? T amam acı çekmek ruhun fiyakası,ben de acı çekmekten hoşlanıyorum ama bana başkaları değil ben acı veriyorum .. Olmadık şeylerden dert üretmeye neden bayılıyorum mesela ? Neden her şeyi en ince noktasına kadar kaydeden,kahrolası unutmak nedir bilmeyen bir hafızaya sahibim,neden ? Unutmak istediğim bir sürü şey varken neden neden neden ..? 




Ruhum kıskaçlar altında bugün .. Kafam da bir sürü deli soru .. İşin içinden çıkamayan ben .. İçime içime akan gözyaşları .. Bahar gelsin artık .. Özlem ile , hasret ile çağırıyorum baharı ve içime dolacak olan güneşi .. Gelin artık .. 

11 yorum:

  1. Ahh o unutma eylemini bi gerceklestirebilsek.... Daha mutlu olacağımıza inaniyorum...cnm..tesekkur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım o hiç olmayacak ben de :( Ben teşekkür ederim ;)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. :(( Bahar gelecek ve bütün kötü düşünceleri silip götürecek mutlu ol sen hep Rutin seven kadın bazen olur böyle içsel sıkıntılar işte hemen canlanır karamsar olduğun anlarda...

    YanıtlaSil
  4. odağınızı değiştirmelisiniz... olumsuz düşüncelere değil, olumlu düşüncelere odaklanmalısınız... zaman zaman hepimiz yaşıyoruz bu durumu... sevgiler...
    http://bahartanricasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle....
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ,
    Blog keşif etkinliğinden geldim..
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Benimde beynim sanki kaset ,cd gibi.Herşeyi en ince ayrıntısına kadar kaydediyor.Baharı ben de özlemle bekliyorum.Sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar :) Benim makyaj ile ilgili bir bloğum var dilim döndüğünce çabalıyorum :) Sizleride bloğuma beklerim :)
    http://makyajligunler.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  9. Slm, sizi blog keşfi etkinliğinde buldum, ben de bloğuma ve çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar blog keşif etkinliğinde buldum bu güzel blogu :)) Bana da beklerim :))

    YanıtlaSil

Güzel bir söz,güzel bir ağaç gibidir ki;onun kökü sabit,dalı ise göktedir..Rabbimin izniyle her zaman meyvesini verir ..