8 Şubat 2015 Pazar

Uykuya Hasret Bir Annenin Feryadı ..

Kimseler olmasa da burada ben yazmaya devam edeceğim.Söz uçar da,yazı silinmez.Varsın dursun buralar da bir okuyan olur elbet.. :) İleri de yavrularıma güzel birer anı olur burası,annelerinin geçmişte neler yaşadığını okur,görürler.Güzel de bir miras olur bence.. :) 
Aylardır en büyük sıkıntımız uyku bizim.Bir türlü uykuya dalamayan bir bebeğe sahip bir anne olarak,uykuya hasretim tabi.Evladımızın hayatının Kuran öğretisi üzerine şekillenmesini arzularken , uygulama konusunda sıkıntı yaşayacağımız ilk ayetin Nebe Suresi 9. Ayet olacağı aklımıza gelmemişti elbette ..



   

وَجَعَلْنَا نَوْمَكُمْ سُبَاتًا ''Uykunuzu bir dinlenme sebebi kıldık'' buyuruyor Rabbimiz güzel oğulcuğum .. Uyku cici bişey yani , bir lütuf , Allah'ın bize dinlenelim diye yaptığı bir kıyak .. 


Bir denesen sen de seveceksin valla bak .. :)                                                                                                                                                                        

7 yorum:

  1. Merhaba...Bebeğinizi,Allah,size ve eşinize bağışlasın.Büyüyüp sizin yazılarınızı okusun,inşaallah...Sevgillerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.. Çok teşekkür ederim,Allah razı olsun,o günleri de görmek nasip olsun inşaAllah.. Sevgiler :)

      Sil
  2. Benim oğlum 9. Ayına giriyor ve hala az uyur ! Uyumayan bebek ne yaparsanız yapın uyumaz. Ama dönemseldir . Bu da geçecek öyle düşünün. Banyo ettirin , Güzelce bir masaj yapın . Daha çok yeni , gergin. Sakinleşemiyor olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neler neler yapmıyoruz ki,hepsi sadece bir anlık işe yarıyor,artık bu da benim şansıma böyle çıktı diyerek kaderime razı oldum ne yapalım,teşekkür ederim ;)

      Sil
    2. Neler neler yapmıyoruz ki,hepsi sadece bir anlık işe yarıyor,artık bu da benim şansıma böyle çıktı diyerek kaderime razı oldum ne yapalım,teşekkür ederim ;)

      Sil
  3. Ne kadar işe yarar bilmiyorum ama geçen televizyonda görmüştüm bebeklerin ayaklarının altına masaj yapıyorlar, belki işe yarar :(( vee rahatlıyor uyuyormuş falan :) Bir anne değilim elbet ama naçizane duyduğumu söyleyeyim dedim.:)) ve ileride bu yorumları okursa diye bir de not göndermek istiyorum: Kuzum şimdi sen küçüksün sevmiyorsun uykuyu ama büyüyünce bu günlerini çok arayacaksın :D muah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim neler neler denedim ben bir bilsen,yine olmadı yine olmadı ;) Kaderimmiş çekiyorum :) Evet ablası çok pişman olacakta haberi yok,biz de seni öpüyoruz :)

      Sil

Güzel bir söz,güzel bir ağaç gibidir ki;onun kökü sabit,dalı ise göktedir..Rabbimin izniyle her zaman meyvesini verir ..