25 Şubat 2015 Çarşamba

Rutin Seven Kadının İlk Çekilişi ..

Herkese merhabalar.. Bildiğiniz gibi blog dünyasında yeniyim ve her şeyi yavaş yavaş deneyimli arkadaşları takip ederek öğrenmeye çalışıyorum. Burayı sevdim. Farklı insanlarla tanışmak,fikir alışverişin de bulunmak,yeni şeyler öğrenmek güzel.. Bir kaç blogda gördüm çok güzel organizasyonlar yaparak sanal alemi,kendi hayatlarına taşımışlar.. Güzel,iyi işler bunlar .. İnşaAllah ilerleyen zamanlar da bize de bu organizasyonların içinde yer almak nasip olur .. Gelelim şimdi çekiliş meselesine .. Diğer bloglardan gördüğüm ve çok hoşuma giden bir olay bu çekiliş işi.Dedim ya bu alem de yeniyim,çekilişimizin amacı hem bu  alem de bende varım demek olacak hem de yeni insanlarla tanışma fırsatı sunacak bana.Çekiliş dedim ama hediyelerim öyle aman aman paha da ağır maddeler değil,gönlümden kopan,yarım elma gönül alma mahiyetinde ufak tefek nesneler..







Fotoğraftan da gördüğünüz üzere kısa kısa hikayelerden oluşan kokulu bir kitap,çayınızı,kahvenizi yudumlamanız için bir kupa(ben bazen bu tarz kupalara çiçek ekiyorum,çok güzel oluyor,bilginiz olsun ;) ) anahtarlarınıza veya çantanıza takmanız için bir anahtarlık ve not alıp asmanız için çerçeveli bir adet notluk .. Bu arada kargo tabi ki bana ait .. Çekilişe katılmak için yapmanız gereken gfc den blogumu takibe almak ve bu etkinliği blogunuz da paylaşmak.. Blogumu takibe alıp,etkinliği sayfanız da duyurduktan sonra yorum kısmına katıldığınızı belirterek blog adresinizi bırakmayı unutmayın lütfen.Son katılım tarihi 15 mart pazar 00:00 çekilişin her aşaması ve sonucunu 16 mart günü buradan duyurucağım inşaAllah. Katılmak isteyen herkesi bekliyorum.. Hepinize selamlar,sevgiler bol şanslar .. ;)

21 yorum:

  1. Ben varim:) basarilar...http://antiikaos.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. takipteyim.blogumda paylaştım http://birdemetoyku.blogspot.com.tr/2015/02/rutin-seven-kadn-rutin-seven-kadnn-ilk.html
    omerdemetoyku@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. BENDE ADINIZI BLOG KEŞİF ETKİNLİĞİNDE GÖRDÜM GELDİM
    BLOGUM DA VE KANALIMDA DAHA ÇOK KOZMETİK,BAKIM,ÜRÜN YORUMLARI ALIŞVERİŞ GİBİ KONULARA YER VERİYORUM.SİZİ DE BEKLERİM
    İLETİŞİM BİLGİLERİM

    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
    TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
    İNSTAGRAM:evintekkizimona
    YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloguma,takibe aldım sizi ;)

      Sil
  4. TAKİPTEYİM CANIM BEKLERİM.SEVGİLERLE...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen geliyorum blogunuza .. Sevgiler .. ;)

      Sil
  5. Çekiliş var dediler geldim :))) Bende varım bende diyorum :)) Başarılarr ve blogum http://tuhafgezegen.blogspot.com.tr/ hoş kalın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin sefalar getirdin,blogumun baş tacı ;)

      Sil
    2. oyyy oyyy canım benim :))) bir haftadır '' norah jones somewhere over the rainbow'' dinliyorum bloguna her uğradığımda çalıyor ve bilinçaltımda güzel bir yere yerleşmiş sanırım :)) yolda yürürken bile içimden mırıldanıyorum :D

      Sil
    3. Ben arada mutsuzluk hissettiğim de hep açar dinlerim bunu çok zevk verir ;)

      Sil
  6. Öğrenir öğrenmez geldim, ne hoş bir çekiliş olmuş böyle. İlk çekilişin hayırlı olsun. :) Katıldım
    BLOG:
    http://heranyeganedir.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne iyi ettin de geldin,hoş geldin ;) Başarılar ;)

      Sil
  7. Bende geldim ve seni takibe aldım :) benim blogumada bekliyorum sevgiler http://gamzegamzelifeandstyle.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz,ben de takibe aldım sizi .. Sevgiler ;)

      Sil
  8. merhaba:)
    gfc de nestinemaa ff olarak takipteyim.
    blogum: http://nestinemaa.blogspot.com.tr/
    blog paylaşımı: http://nestinemaa.blogspot.com.tr/2015/03/cekilis-var.html
    mail:calikekin@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz,takibe aldım sizi,çok teşekkürler ;)

      Sil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Kaçırmışım, üzüldüm

    YanıtlaSil
  11. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Güzel bir söz,güzel bir ağaç gibidir ki;onun kökü sabit,dalı ise göktedir..Rabbimin izniyle her zaman meyvesini verir ..