26 Şubat 2015 Perşembe

Gelsin de Öpsün Kalbimi ..

Bazen birini telefonla arayıp hal hatır sormak isterim , hadi elim bulaşıkta bitince arayayım , yoldayım gürültüden duyamam eve gidince sessiz sakince arayıp rahat konuşayım , şimdi iştedir müsait değildir akşam ararım gibi milyon tane neden yüzünden aramam ve o an her ne ile uğraşıyorsam işim bittiğinde büyük ihtimalle aklımdan çoktan uçup gider .. Hatta akıllanmayan ben bu durumu birden çok kez yaşayıp aramayı düşündüğüm kişi benden önce davranıp sitemleri sıraladığında da "ben de seni arayacaktım yeminlen .." muhteviyatlı bir cümleyi mutlaka kurarım .. 

Bir de birinin ziyaret edilmesi aktivitesi birden fazla kişiyle yapılacağında organize olamamaktan kaynaklı benzer durum yaşanır .. Kişiler bir türlü bir araya gelip gidemez .. Zaman geçtikçe geçer ziyaretine gidilecek kişi hastaysa iyileşir, doğum yaptıysa bebek büyür, ev aldıysa evi eskir falan filan ..


Demek istediğim şu , son bir kaç gündür eşimin İzmir'de olmasını fırsat bilip tüm borçlarımı kapatmaya başladım .. Arayamadıklarımı aradım , gidilecek yerlere gittim vs .. Geçici bir bekarlık dönemi yaşıyorum fakat bekarlık dönemimi özlediğimi söyleyemeyeceğim .. 
Bu dönemi fırsat bilerek parça kağıtlara yazıp orada burada bıraktığım anılarımı , notlarımı günlüğüme nakletmek , okunmamış kitaplarımı da okumak için harekete geçtim .. Bu saydıklarımın hepsi çok güzel ama asıl güzel olan sevdiğin insanın ayakkabılarını her akşam kapının önünde görmek .. En güzeli bu .. Çok verimli günler geçiriyorum evet ama yeter artık gelsin de öpsün kalbimi ..
Hasret öldürmeden beni ..

5 yorum:

  1. Uzun yıllar da ayrılmayacağınız , huzur ve mutluluk dolu günler dileklerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah çok teşekkür ederim, sevgiler..

      Sil
  2. Allah,sevginizi daim etsin.Bir ömür boyu,eşinizle ve çocuğunuzla huzurla yaşayın.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun,amin .. Çok teşekkür ederim.Sevgiler ;)

      Sil
  3. Allah razı olsun,amin .. Çok teşekkür ederim.Sevgiler ;)

    YanıtlaSil

Güzel bir söz,güzel bir ağaç gibidir ki;onun kökü sabit,dalı ise göktedir..Rabbimin izniyle her zaman meyvesini verir ..