12 Şubat 2015 Perşembe

Evlenme Programlarının Rezilliği ..


Öncelikle şunu belirterek başlamak istiyorum.Madem rezil diyorsun,sevmiyorsun da izlemediğin halde bunlardan nerden haberin oluyor diyenler var etrafımda.Eviniz de kitap okumayan,örgü öremeyen,çeşitli işler ile meşgul olmayan kısacası televizyon izlemekten başka yapacak bir şeyi olmayan bir büyüğünüz varsa evde,ister istemez bu tarz programlara bakmak zorunda kalıyorsunuz.

Kayınvalidemin favori programlarıdır,evlilik programları.Öğlen Seda Sayan'ı,akşam da Esra Erol'u izliyor.Hem de büyük keyifle :) Ona hak veriyorum,kış günü,meşgalesi yok,gezse gezemiyor havalardan dolayı,hal böyle olunca kendini televizyona veriyor.Benim sorunum kayınvalidemin televizyon seyretmesi değil,seyrettiği programların kalitesi.Bu rezilliklere ne zaman bir son verilecek bilmiyorum.Aslına bakarsanız kimse memnun değil ama herkes ne yapalım izleyecek başka bir şey yok diyerek de izlemeye devam ediyor.Bu  anlayışa da karşıyım.Senin zevkine uygun yahutta kaliteli bir program bulamadığın zaman kapatırsın televizyonu olur biter.En azından sessizlik ile tanışmış olursun yeniden.Ya da yanında biri varsa muhabbet etmenin zevkine varırsın.Böyle yaparak televizyonları kapatsak,o programların hepsi de izleyecek kimse olmadığından birer birer ortadan kaybolmaya başlayacak aslında.İnşaAllah o günleri de gösterir Allah'ım..

Bu programlara dair en merak ettiğim şeyleri sıralayacak olursam birincisi;Burada ki arkadaşların hepsi bir yerler de çalışan olarak gözüküyor,hangi iş yeri böyle her gün her gün oralara çıkmaları için izin veriyor acaba,nasıl anlayışlı işverenlerimiz varmış bizim de,bir tanesi bana denk gelmemiş.İkincisi;çoğunluğu orta halli geçinen insanlarımız olmasına rağmen,her gün böyle grantuvalet giyinecek parayı nereden buldukları.Üçüncüsü ise hemencecik nasıl aşık olup,çabucak sevdikleri.Sıralanacak çok şey var da benim en çok aklıma takılan bunlar.
Evlilik programı hazırlayan kanalların amacı gün gibi ortada,rayting alabilmek.Rayting ne kadar çoksa,bu o kadar çok reklam ve para demek oluyor.Bu programların kime ne kazandırdığı ortada olduğu halde hala izlemeye devam ediyoruz.Şimdilik izlememekten ve gerektiğin de şikayet ederek köstek olmaktan başka yapacak bir şey yok.Dilerim en kısa zaman da bu programlardan kurtulmuş oluruz ..



4 yorum:

  1. Hahahh. Gerçekten süper bir tespit yapmışsınız. Çok keyifle okuduğum, her cümlesine katıldığım bir yazı oldu . Teşekkürler !

    YanıtlaSil
  2. ;) Sevindim beğenmenize .. Ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/
    seni takibe aldım tatlım, bana da beklerim

    YanıtlaSil

Güzel bir söz,güzel bir ağaç gibidir ki;onun kökü sabit,dalı ise göktedir..Rabbimin izniyle her zaman meyvesini verir ..