19 Şubat 2015 Perşembe

Bir Sevda Masalı ..

Bundan üç sene önce 28 şubat 2012 saat 18:40 civarlarında demişim ki;''Rabbim bana çok ağır geliyor,boş olan kalbimin yükü.Adem'in Havva'yı,bulmadan önceki acısını çekiyorum.kimin ege kemiğinden yaratıldım? Artık tamamlanmak istiyorum.'' duam 82 günde kabul olmuş ve 19 Mayıs 2012 de her gün giderek büyüyen bir sevdanın temelleri atılmış.Eşine abi diyen  zıpır bir genç kızdım ben bir zamanlar :) Buradan anlatmaya başlayayım ki eksik bir şey kalmasın. Burada adını vermeyeceğim değerli bir sanatçı ve fikir adamının sevenlerinin oluşturduğu bir gurup vardı,ve eşimle ben de o guruba dahildik.Güzel,kaliteli bir guruptu ve ayda bir kahvaltı veya gezi,sohbet etkinliklerimiz olurdu.İşte biz o gurupta tanıştık.Tanıştık tanışmasına ama merhaba,nasılsından başka muhabbet yok tabi.Sadece selamlaşıp,hal hatır soruyoruz birbirimize.Bu arada eşim içinde bulunduğumuz gurubun en beğenilen,sayılan,sevilen abisi durumunda,gözler üzerinde yani.Biraz da çekiniyorum ben tabi,ağır abi ya kendisi.Böyle de yazdığıma bakmayın aklımın ucundan en ufak bir şey geçmiyor o zamanlar ona dair.Çekinmem ağır,mesafeli duruşundan dolayı.Hatta bırakın aklımdan bir şey geçirmeyi,gurupta ki başka bir arkadaşla, onu evlendirmek için çöpçatanlık bile yapmışlığım var benim.Bu olayı da anlatmazsam olmaz şimdi :) Gurubun içerisinde samimi olduğum bir bayan arkadaş vardı,eşimden hoşlanıyordu(o zamanlar eşim değil tabi)bunu bilen ben ve bir kaç arkadaş ara buluculuk yapmaya karar verdik,eşime gidip durumu açtık,açtık açmasına ama pişman olduk,adam demez mi,ben hoşlansam ya da sevsem kendim söyleyemez miyim,sağ olsun bayan layık bulmuş beğenmiş ama hislerine karşılık veremeyeceğim diye.Tabi tahmin ettiğiniz gibi bizim hayaller suda.Meğersem adamın gönlü bendeymiş de benim haberim yokmuş,çok sonra haberdar olacakmışım da biraz zamanı varmış.

Zaman böyle ilerleyip giderken bir gün biz bir etkinlik için daha buluştuk,hep beraber konsere gittik.Malumunuz konserler hep geç saatte bittiğinden o gece bayan arkadaşlar ile benim teyzemin evinde kaldık.Teyzenin evi ne alaka demeyin şimdi,bu guruba dahil iki kuzenim var,onlar da bu gurupta olduğu için konser sonrası teyzemin evi yakın olduğundan dolayı,teyzemin kızının daveti üzerine bayan arkadaşlar ile oraya gittik.Kızlar bir araya geldi mi bilirsiniz çeneleri durmaz,oradan buradan konuşurken laf döndü dolaştı eşime geldi.Laf arasında konu facebooktan açılınca ben Hakan abi ben de ekli değil dedim kızlara,onların da bana ''aaa olur mu öyle şey,selamınız sabahınız var niye eklemiyorsun'' demeleri üzerine,yanlış anlamasından korkarakta olsa Hakan abiciğime arkadaşlık isteğini gönderiverdim :) Asıl iş buradan sonra başlıyor işte.Meğerse o da dört gözle benim ekleme mi bekleyip duruyormuş.Bir noktayı kaçırdım ve sanırım en önemli yeri o.2010 kurban bayramında biz gurupca bir etkinlik yapıp yardım götürmüştük bir kuruluşa,o etkinlik sırasında herkesten para toplarken ben,parayı ondan alacağım sırada ki bakışım üzerine gönlüne düşmüşüm ve o zamandan sonra aklından da gönlünden de çıkmamışım.Kendisi çekindiği için beni facebooka eklemediğinden her gün profilimde ki fotoğrafıma bakıyor ve dua ediyormuş onu eklemem için,rabbim kabul etmiş ki ekledim bende.Ben onu ekledikten 20 gün sonra çevrimiçi olduğum bir anı yakalayıp selam verdi,kısa bir konuşmamız oldu,ben facebooka çok takılmadığımdan ve çevrimiçi olmadığımdan bir sonra ki konuşmamız haftalar sonra oldu,böyle bir kaç ay sohbet etmeye devam ettik ara sıra ama bana hiç belli etmiyor aşık olduğunu,tabi bende anlamıyor ve Hakan abi Hakan abi demeye devam ediyorum :) Ta ki Romanya dan dönüpte,içinde ki duyguların yoğunluğuyla bana yazdığı o muhteşem mektubu okuyana kadar.O andan sonra sevdiğim adam,sevdam oluveriyor..  Mektubu tekrar tekrar defalarca okuyorum,her kelimesini ezberlercesine.Her satırı aşk ve samimiyet dolu.Mest olmamak imkansız,hiç beklemiyor da olsam böyle bir şeyi o mektupta ki sözler karşısında kendimden geçiyorum,bugün bile her okuyuşum da içim titrer,suratım da kocaman bir mutluluk oluşur. Mektubun tamamını burada paylaşmayacağım ama en etkilendiğim kısmını yazacağım.

''Aç gönlünü iyi dinle. Uzun zamandır sana karşı derin bir muhabbet besliyorum. Bunu tam olarak isimlendiremiyorum da. Çeçen aileleri ziyaret esnasında başlayan, yine o malum derneğin Fatih'te ki etkiliğinde karşılaşmamızla gelişen ve kısada olsa internet sohbetiyle olgunlaşan bendeki duygular artık taşınmaz hale geldi. Çekindiğimden seni internette dahi ekleyemedim ama kısmet işte beklediğim oldu, Allah nasib etti sen beni ekledin ve iki kelimede olsa seninle konuşabildim. Sen bana ulaşmasaydın ben sana nasıl ulaşabilirdim bilemiyorum, Alla'ın inayeti Sana karşı hislerimi açıklamak benim için oldukça zor. Mananın açıklanmasında ki zorluk bir tarafa haya ediyorum bu tür duyguları kaleme almaya, alışık olmadığım bir şey yapıyorum ve bir kereliğine olsun haddimi aşmak için farkında olmasan da sen den izin istiyorum. Aşığım, ölüyorum, seviyorumun ötesinde sen bana yıllardan sonra heyecan yaşatan, şarkılar söyleten ve hatta gece vakti uykumu kaçıran, hortlak gibi ayağa dikip itirafa zorlayan, o gamzeli resmine bakıtıp Kadir Abi’nin yıllar önce bir filminde duyduğum ‘’öldüğümde beni gamzelerine gömsünler’’ sözünü gönlümde yeniden uyandıran kadınsın..''

Sizce haksız mıyım. :) Bu mektuptan sonra telefonda görüşmeye başladık haliyle ve çok değil mektubu yazmasından tam bir ay geçtikten sonra evlilik kararı aldık.O bana aşıktı ve bende ondan hoşlanmıştım.Kendini her gün daha fazla sevdirecek bir adam vardı karşımda ve bende zamanla onu çok sevecektim bundan emindim.Rabbim yanıltmadı çok şükür.Bir ay içinde evlilik kararı aldık dedim ya,evlilik teklifini de özel yapılmış bir yüzük,güller ve çikolatalar eşliğinde Gülhane de aldığımı söylemeden geçmeyeyim.Arkama dönüp baktığım da düşünmeden diyebilirim ki çok güzel bir sevda yaşayarak evlendim.Nice şiirler,şarkılar okundu kulağıma,nice sürprizler yapıldı,odamın penceresinin altında bir kerecik yüzümü görmek için sabahlara kadar beklendi. Kısacası çok güzel masal tadında bir  sevda yaşadım  ben ve hala da yaşıyorum.Rabbim ömür boyu da sürmesini nasip eylesin..

Ne zaman evlendiğimize gelince,mektubu yazmasından tam  bir sene sonra aynı tarihte 19 Mayıs'ta nikahımızı kıydık ve şimdi dünyalara değişmeyeceğimiz bir de oğlumuz var.Henüz 4 aylık. 
Birbirimizi bulduk biz..Onun yanından ayrılınca bir yerde bir şey unutmuş gibi hissediyorum kendimi.Eksik kalıyorum.Tamamlanmak bu olsa gerek.. 
İşte böyle,yazayım dedim yazdım.Şimdi gökten üç sevda tozu düşsün.Biri sevmeyi bilmeyenlerin başına,biri karşılıksız sevenlerin başına,diğeri de yazımı okuyup aşık olup evlenmek isteyenlerin başına .. Ben erdim muradıma darısı da tüm mutlu olmak isteyenlerin başına .. :)

14 yorum:

  1. Cok guzel bi yaziydi keyiflecokudum.Yuzumde tebessumler bile oldu yani :) Masallah sizlere bazar degmesin... Sevgiyle kalin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşaallah .. Çok teşekkür ederim,sevgiler ;)

      Sil
  2. Gece gece kendimden geçtim,bir hoş oldum,gözlerim doldu sayende. :) Bizlerde sağ el konur bekarların başına ama,sizde nasıl bilmem. Sağ elin,yani darısı başıma.Mutluluklar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, Rabbim sana daha güzelini yaşamayı nasip etsin.. Bu arada sağ elim başın da .. 😊

      Sil
  3. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım :)
    Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,hoşgeldiniz ben de takibe aldım ;) Sevgiler .. :)

      Sil
  4. çok sevdim sizi bana da buyrun lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,takibe aldım ;) sizi de bana beklerim lütfederseniz ;)

      Sil
  5. Cokkkkk begendimm zevkle okudum ben ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,beğenmenize sevindim .. ;)

      Sil
  6. Cokkkkk begendimm zevkle okudum ben ya...

    YanıtlaSil
  7. Cokkkkk begendimm zevkle okudum ben ya...

    YanıtlaSil
  8. Harika bir yazı ve ne fantastik bir blog. Keyifle gezindim. Ben de bekliyorum sizi bloğuma. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  9. Çok çok teşekkür ederim ,takibe aldım .. Sevgiler ;)

    YanıtlaSil

Güzel bir söz,güzel bir ağaç gibidir ki;onun kökü sabit,dalı ise göktedir..Rabbimin izniyle her zaman meyvesini verir ..