23 Şubat 2015 Pazartesi

Ömrümden bir yaprak daha düşerken .. ;)


Bilgisayarı açıpta google da bile doğum günümün kutlandığını görünce,bugün bir yazı yazayım dedim artık .. 
Güzel bir gün geçirdim ve hala da geçiriyorum.. Özel günler arasında en sevdiğim gündür benim doğum günleri .. Bu doğum günümde de mutluluk dolu bir gün yaşadım ailem,eşim dostum sayesinde..Hepsinin varlığı için binlerce kez daha şükrettim bugün tekrardan Rabbime .. 



Evet bugün benim doğum günüm .. Geçmişte bıraktığım kocaman yıllarım var. Mutlu, umutlu, coşkulu, yıllar.. Hayal kırıklıkları, hayaller, özlemler, ayrılmalar, kavuşmalarla dolu yıllar. Kahkahalarla çınlayan, bir o kadar göz yaşları ile geçen yıllar. Paylaşarak güzelleşen, çoğalan yıllar. Aşkı, ailemi, dostlarımı bulduğum, onlarla yoğrulduğum yıllar. Kendimi ararken kaybolduğum yıllar..
Zamana, hayata, direndiğim, baş kaldırdığım, mücadele ettiğim yıllar.
Bazen yorulduğum, kendime kapandığım, kendimi dinlediğim, sonra yeniden, kaldığım yerden hayat yoluna yürümeye, koşmaya, sendelemeye devam ettiğim yıllar .
İnsanları anlamak için durup defalarca düşündüğüm,didindiğim yıllar ..
Başkalarının dertlerini dert edinip onlarla çözüm bulmak için çabaladığım yıllar .
Kendi sıkıntıları kendi kendime dağ yapıp altında kalacağımı anladığımda onları yine kendi kendime ortadan kaldırdığım yıllar ..



Ölümün acısına ve doğumun mucizesine tanık olduğum yıllar ..
Çocukluğumu, genç kızlığımı, ergenliğimi ve olgun gençliği yaşadığım bugünlerde, geçmişe özlemle, geleceğe ümitle bakmam gerektiğini bana anımsatan yıllar ..
Bundan sonrasının da , bundan öncesini aratmamasını diliyorum Mevlâmdan ..






Ve artık 28 yaşındayım .. Amaaa ; 
büyümedim ben .. İçimde ki çocuk, o zıpır genç kız hiç ölmedi .. Ölmeyecekte inşaAllah ..
Büyümek mi .. O nedir ben bilmiyorum .. 
Ben sadece 28 oldum .. ;)

17 yorum:

  1. merhabalar..
    Hemen iadei ziyaretinize geldim.
    Doğum gününüz kutlu olsun nice yıllara sağlık ve mutlulukla inşaallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz,çok teşekkür ederim. Allah razı olsun :-)

      Sil
  2. nice mutlu senelere Tuğçe:) 28 güzel bir yaş, hala 20 lerde, 30 un tedirginliğine uzak, miss:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet henüz 30 kompleksi için biraz daha vaktim var diye düşünüyorum bende,çok çok teşekkür ederim ;-)

      Sil
  3. oooo :)) nice mutlu güzel yaşlara :)) yeni yaşında mutluluk güzel günler senin olsun ve güzel bol bol bloglamalar kocaman öpüyorum <3 <3 :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sinemcim,inşaallah bol bol bloglayacağım,bende öpüyorum :-)

      Sil
  4. Doğum gününüz kutlu olsun, nice mutlu yıllar olsun! 28 in tadını sonuna kadar çıkarın, bir daha bulamazsınız.
    Blogunuzu etkinlikte gördüm. GFC den takibe aldım, ben de beklerim.
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Hemen takibe aldım sizi,hoşgeldiniz bloguma :-)

      Sil
  5. Berika´nin etkinliginden sizi bulup güzel sitenizi hemen takibe aldim. Dogum gününüzü de candan kutlar,dileklerinizin tez zamanda kabul olmasini dilerim... Benim bloguma da beklerim...Sevgilerimle Gamze

    http://gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zaten takipteyim sizi ;) hoşgeldiniz bloguma,çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için .. Memnun oldum tanıştığımıza ;)

      Sil
  6. Doğum günün kutlu olsun! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Leyla .. ;)

      Sil
    2. Teşekkür ederim Leyla .. ;)

      Sil
  7. Nice güzel yılların olsun inşallah. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  8. Merhaba beauty beybi etkinliğinden geliyorum etkinliğe ben de katıldım tanıştığımıza sevindim.
    Ne güzel bir sürprizle karşılaştım doğum gününüz kutlu olsun, görüşmek üzere:)
    http://gelincikzamanlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ,
    Blog keşif etkinliğinden geldim..
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/
    Geçmişte olsa doğumgününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil

Güzel bir söz,güzel bir ağaç gibidir ki;onun kökü sabit,dalı ise göktedir..Rabbimin izniyle her zaman meyvesini verir ..