18 Şubat 2015 Çarşamba

8 Mart Bloglar Arası Hediyeleşme Etkinliği ;)

Az önce yazılanları okuyup,şöyle bir dolanırken bu güzel etkinliğe rastladım ve hemencecik katılmaya karar verdim.Güzel ve faydalı bir etkinlik olacağına inanıyorum.Yeni insanlar ile tanışmayı ve her fırsatta hediyeleşmeyi seven biri olarak çok faydalı olacağına inanıyorum.
Hediye vermek, birine duyulan saygıyı ve sevgiyi ifade etmenin en güzel yoludur. Hediye, bir kimseye bedel veya herhangi bir karşılık vermeksizin,beklemeksizin verilen bir eşyadır. Peygamber Efendimiz Hz. Muhammed(S.A.V)’in hediye vermek konusunda bize aktardığı önemli mesajlar mevcuttur.Yeri gelmişken rehberimizin hediyeleşmek hususunda söylediklerini de bir hatırlamakta fayda var diye düşünüyorum.


  • Müsafeha edin, müsafeha kini, kırgınlığı giderir. Hediyeleşin, çünkü hediye, sevgiyi artırır, düşmanlığı giderir.
  • Hediye verene, siz de hediye verin! Eğer verecek bir şey bulamaz iseniz, onun için dua edin ki hediye karşılıksız kalmasın
  • İstemeden verileni alın! O, Allahü teâlânın gönderdiği rızktır.
  • Hediyeleşin, çünkü hediye, aradaki muhabbeti artırır.
  • Talep etmeden verilen hediyeyi kabul edin.
  • Hediyeyi reddeden, Allahü teâlânın verdiğini reddetmiş olur.
  • Davete icabet edin, hediyeyi reddetmeyin!

Ben severek katıldım sizler de katılmak isterseniz buyrun buraya ;)


http://beautybeybi.blogspot.com.tr/2015/02/8-mart-hanimeli-hediyelesme-etkinligi.html


2 yorum:

  1. Merhaba bir blog etkinliğinde sizikeşfettim ve izleyiciniz oldum sevgilerimle
    Cafe Tigris
    tigrisdriver.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, hoşgeldiniz bloguma,hemen geliyorum bende .. Sevgiler

      Sil

Güzel bir söz,güzel bir ağaç gibidir ki;onun kökü sabit,dalı ise göktedir..Rabbimin izniyle her zaman meyvesini verir ..